Prøv gratis Be om et tilbud Kontakt meg

Premium-support

For vellykket reduksjon av sårbarheter

For mange organisasjoner er arbeidet med sårbarheter en utfordring både med hensyn til ressurser og kompetanse. For å møte denne utfordringen tilbyr Holm Security omfattende og personlig støtte og oppfølging. Med vår premium-support er dere i trygge hender og får mest mulig ut av investeringen i plattformen vår for kontinuerlige og automatiserte sårbarhetsvurderinger.

Kvalifisert support fra våre eksperter

Med vår premium-support får dere hjelp av ekspertene på vårt kundekontaktteam og våre sikkerhetsspesialister. De tilbyr support regelmessig og er tilgjengelige når dere har spørsmål, og holder også regelmessige møter med teamet deres. Med denne strukturen er dere garantert en vellykket strategi for å styrke IT-sikkerheten – i dag og i fremtiden.

Koordinering med samarbeidspartnere og outsourcing-partnere

Vår premium-support er ikke bare for dere som kunde, men også for deres samarbeidspartnere og outsourcing-partnere. Vi sikrer et effektivt samarbeid mellom de ulike partene. Vi tilbyr flere tekniske supportfunksjoner, som for eksempel Organizer.

Hyppige oppfølgingsmøter

En viktig funksjon i vår premium-støtte er løpende oppfølgingsmøter som arrangeres kvartalsvis, eller oftere når det er nødvendig. På møtene tilbyr vi råd om hvordan dere kan rette opp sårbarheter, og om arbeidsstrategier, rutiner og prioritering, samt opplæring og informasjon om produktnyheter.

Support-alternativer

Med mindre annet er avtalt, gjøres support og avstemninger via e-post, telefon og webmøter.


Standard support:Premium-support:
Produktstøtte
  
Vurdering og rådgivning om sårbarheter
- 
Råd om arbeidsmetoder og rutiner
- 
Kontinuerlige oppfølgingsmøter
- 
Kontinuerlig opplæring
-